Gamtos mokslų mokytojų metodinė stovykla

  • Paskelbta: 2025-06-23
  • Kategorija: TŪM

Birželio 20 dieną, grupė gamtos mokslų mokytojų dalyvavo metodinėje stovykloje, vykusioje Klaipėdos STEAM centre. Ši stovykla buvo organizuota įgyvendinant Tūkstantmečio mokyklų (TUM) projektą, veiklos numeris 31 – Gamtos mokslų mokytojų metodinių stovyklų organizavimas. Renginio tikslas – stiprinti gamtos mokslų mokytojų dalykines, metodines ir praktines kompetencijas, skatinti dalijimąsi gerąja patirtimi bei integruoti STEAM metodiką į ugdymo procesą.

Stovyklos metu mokytojai dalyvavo trijuose teminiuose užsiėmimuose:
- Hidrolato gamybos technologija (distiliacija) ir organoleptinis vertinimas – užsiėmimo metu mokytojai praktiškai susipažino su augalinių distiliatų (hidrolatų) gamybos procesu, išbandė distiliacijos technologiją bei atliko kvapo, skonio ir išvaizdos analizę.
- (Ne)draugiškas plastikas – veikla buvo skirta gilinti žinias apie plastiko poveikį aplinkai ir žmogaus sveikatai. Dalyviai analizavo skirtingų rūšių plastiką, jo savybes, perdirbimo galimybes bei diskutavo apie tvarius sprendimus kasdieniame gyvenime.
- Probiotinės bakterijos: sveikatos šaltinis ar paslaptis? – šiame užsiėmime pedagogai nagrinėjo probiotikų vaidmenį žmogaus organizme, mokėsi atpažinti bei tirti bakterijų kultūras, aptarė jų panaudojimo galimybes sveikatos stiprinimo kontekste.

Metodinė stovykla buvo ne tik informatyvi, bet ir įkvepianti – mokytojai grįžo pasisėmę naujų idėjų, kurias galės pritaikyti ugdydami mokinių tyrinėjimo, kritinio mąstymo ir problemų sprendimo gebėjimus. Tokie renginiai parodo, kaip svarbu nuolat tobulėti ir atsinaujinti, siekiant kokybiško, šiuolaikiško ugdymo.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos