Lapkričio 4–6 dienomis Joniškio „Aušros” gimnazijos mokytojų komanda dalyvavo Romoje (Italijoje) vykusioje stažuotėje „Kultūrinių veiklų integracijos į ugdymo procesą stebėjimas ”. Ši kvalifikacijai tobulinti skirta išvyka organizuota įgyvendinant TŪM (Tūkstantmečio mokyklų) programos veiklas, kuriomis siekiama stiprinti mokytojų profesinį tobulėjimą, kultūrinį sąmoningumą ir ugdymo kokybę. Stažuotės tikslas - suteikti mokytojams žinių ir praktinių gebėjimų kūrybiškai taikyti šiuolaikinius ugdymo metodus, analizuoti, kaip kultūrinės veiklos integruojamos į formalųjį ugdymą, įgyti praktinių gebėjimų kurti inovatyvias mokymosi aplinkas, pasitelkiant kultūrinius išteklius.
Intensyvios stažuotės Romoje metu lankytasi J.F. Kenedžio licėjuje (L.S.S. „J.F. KENNEDY“ SCUALA STATALE-LICEO): apžiūrėtos kūrybinio ugdymo aplinkos, stebėtos ir analizuotos meninio ugdymo pamokos, reflektuota apie kultūrinių veiklų integraciją į skirtingus dalykus, diskutuota su mokytojais apie kultūrinio ugdymo praktiką.
Praktinius gebėjimus kurti inovatyvias mokymosi aplinkas pasitelkiant kultūrinius išteklius mokytojai tobulino kūrybinėse dirbtuvėse „Kultūros objektų analizė kaip ugdymo priemonė“, „Meno ir religijos sąsajos ugdyme“, „Kultūrinės patirtys muzikinėje aplinkoje“, „Pamokų planavimas pasitelkiant kultūrinius išteklius“. Jų metu buvo tyrinėjamas Romos kultūrinis kontekstas (Koliziejus, Forumas, Panteonas, Šventojo Petro bazilika), analizuojami kultūros objektai, atliekamos praktinės - kūrybinės užduotys Vatikano muziejuose, Siksto koplyčioje, galerijoje „Doria Pamphilj“, Kapucinų vienuolių muziejuje ir kriptoje.
Kultūrinė patirtis stažuotės metu sudarė galimybes lavinti mokytojų kūrybines kompetencijas, skatino kurti tvarią partnerystę tarp pedagogų ir kultūros sektoriaus atstovų.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
